Reklamation og service

Se betingelser for reklamation og service herunder.

Service

Hvis du er privatkunde, så kontakt venligst den forhandler, hvor du købte dit produkt. Husk altid at medbringe kvittering.

Reklamationer

Forhandlere af vores produkter henvises til Xpos til behandling af reklamationer.

Link til reklamationsportal (Xpos).

Husk at tilføje FunNordic Aps til dit XPOS Dashboard som leverandør. Før du kan oprette jeres første sag, skal i godkendes som kunde af Fun Nordic ApS.

Når I vælger jeres virksomheds/butiks kontakt e-mail, så er det vigtigt at vælge en, som flere i virksomheden/butikken har adgang til, da der kun kan oprettes en bruger pr. virksomhed/butik, som flere ansatte kan benytte sig af.

Guides

Guide til Oprettelse af Bruger i XPOS finder du her.

Guide til oprettelse af sager i XPOS finder du her.

Generelle spørgsmål omkring produkter mv. sendes til RMA@funnordic.dk.

Har du nogen spørgsmål?

Har du nogle spørgsmål vedrørende reklamationer, så tryk på knappen og kontakt os. Vi vender hurtigst retur.

Kontakt os her